Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Beauty Parlor!

Εδω και λιγες μερες ειδα οτι στο Σαλονι ομορφιας ειδα οτι μπορεις να γυριζεις,να μεγαλονεις και να μικρενεις τα κοσμιματα σου!
Πιστευω οτι ετσι ειναι πολυ καλυτερος ο φιογκος που φωραω στην εικονα μου!;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου