Xτες στην γιορτη του Πολυτεχνειου γινοταν ενας διαγωνισμος για τα τραγουδια αυτης της επετειος και διαρκει εως της 1 Δεκεμβριου!
1.Πηγαινετε στον συνδεσμο:βρες το τραγουδι!
2.Απαντηστε τις ερωτησεις και δηλωστε συμμετοχη.
1.Πηγαινετε στον συνδεσμο:βρες το τραγουδι!
2.Απαντηστε τις ερωτησεις και δηλωστε συμμετοχη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου